— Mesela;

Bu ülke işgal altındayken bile Kuran okumak ve namaz kılmak yasak değildi. Kurtulduktan sonra niye yasaklandı? Bunu kim açıklayabilir ki.?

Kurtuluş Savaşı dedikleri düşmanlardan mı, yoksa topraklarımızdan mı kurtulmak içindi?

Madem yendik Yunanı da, “Neden sahada aldığımız yerleri masada verdik?” sorusunu sormayalım diye mi çıktı mesela 5816?

— Mesela;

Çocuk istismarı ve tecavüze karşı gibi(!) duranların; LGBT'ye onay vermesini kim açıklayabilir ki?

M.Kemal’e hakaret davası açılanların şimdiye kadar “Atatürk’ün askerleriyiz” diyenlerin davranışları sebebiyle ağzından çıkan küfürden dava açıldığını hep gördük.

LGBT, “Biz Ata’nın askerleriyiz” deyince normaldi ama birileri “LGBT Ata’nın askerleridir” deyince suç oldu mesela...

Durun, size durumu tam açayım: M.Kemal’in askerlerine sıradan biri; "Cinsi sapıklar, homolarsınız, ib..siniz" dese suç oluyor ama cinsi sapıklar, homolar, ib..ler çıkıp “Biz Ata’nın askerleriyiz” deyince sıkıntı yok.

Suçlarına veya sapıklıklarına bir perde hatta bir kalkan haline dönüştürmüşler bu 5816'yı.

Durun bir örnek daha vereyim.

  • Mesela;

Sıradan biri “Ata'nın askerleri terörist sevicidir ve teröre yardım ve yataklık ediyor” dese bu suç olabilir ama biz, “Ata’nın askeriyiz” diyen Sezgin Tanrıkulu gibi bir çok milletvekili M.Kemal’in kalkanı ve koruması altında terör örgütlerinin propagandasını ve gönüllü avukatlığını yapıyor, hapishanelerde ziyaret ediyor, hasta iken ziyaretlerine gidiyor, hatta geberince de taziyelerine gidiyorlar.

Bu kanun, M.Kemal’i koruma kanunu olmaktan çıkmış, işledikleri suçlara "Hop birader" diyenleri susturup kafasına geçirdikleri bir topuz olmuş çoktan beri.

— Mesela;

Çocuk evliliklerinden feryat eder(!) gibi duranların “Atamız 15 yaşında ZSA Gabor’un nikahsız bekaretini aldı” diye övünmelerini kim açıklayabilir ki?

Sıradan biri “M.Kemal çocuk istismarı yapmıştır” dese anında kodesi boylar ama Cumhuriyet yazarı Aslı Aydıntaşbaş bunu övgü ile ifade edince "çocuk gelin" diye yırtınanların bununla övündüğünü görürsünüz.

— Mesela;

Sıradan biri M.Kemal din düşmanıydı derse bu suç olur ama Cumhuriyet yazarı ve artık bugün tescilli bir vatan haini olan Can Dündar "Atatürk müslüman falan değildi, hiç bir dine inanmıyordu ve dinlere de düşmandı, açıkça [dinlerin denizin dibini boylamasını istediğini]” dediğini söyleyince Atatürkçü geçinenlerin buna sessiz kalışını kim açıklayabilir ki?

Durun bu konuda bir de sağlama yapalım:

Bugünün mevcut CHP'si, Atatürkçülük maskesi altında Anayasa Mahkemesi dahil tüm mahkemeleri yol yapmış ve başörtüsü veya namaz konusunda binlerce davalar açmıştır. Dünyanın gözüne baka baka fiilen İslam düşmanlığı yaptılar, yapıyorlar. Ama öbür taraftan da "Atatürk 7 yaşında hafız olmuştu, Meclisi dualarla açtı, Japonya'larda câmi yaptırdı, Arap kralına [Peygamber Efendimizin kabrine dokunursan ordumu alır oraya iner ve başına yıkarım] dedi" gibi şeyler anlatıyorlar.

Peki bize bunları anlatan bu aynı güruh; fiilen İslam ve Müslüman düşmanlığı yaparak M.Kemal’e hakaret etmiyor mu?

— Meselâ;

Bir eğitim kurumunda bir öğretmen içki içse, ona edilmedik hakareti bırakmazlar ama M.Kemal’in hergün “çok acayip içtiğiyle” övünen bu güruh, ona İlk öğretmen, Baş Öğretmen” derken M.Kemal’e hakaret etmiyor mu?

— Meselâ;

Bugün sınırlarımızda terör adı altında yer alıp bir işgale hazırlanan devletlerin oyunlarını bertaraf eden şanlı ordumuzdan Gelecek her şehit haberi için Cumhurbaşkanımızı suçlarız" diyenler, “Atatürk’ün ömrü cephede savaşla geçti” diyen kişiler değiller mi? "Size savaşmayı değil ölmeyi emrediyorum" dediği ile övünenler değil mi?

Sıkı durun, şimdi bu söylemi ile eylemi taban tabana zıt güruha açık açık soruyorum:

1- M.Kemal bir homo muydu?

— Hem homo olup, hem de “Atatürk’ün izindeyiz” diyene hakaret davası açılması gerekmiyor mu?

2- M.Kemal bir çocuk istismarcısı mıydı?

“Atatürk’ün izindeyiz” deyip yarısı cinsel sapık ve bir çoğu çocuk istismarı yapan CHP'lilere hakaret davası açılması gerekmez mi?

3- M.Kemal bir din düşmanı mıydı?

— Peki, pek çoğu din düşmanı olup “Atatürkün izindeyiz” diyen CHP'ye hakaret davası açmak gerekmiyor mu?

4- M.Kemal bir terör sevici miydi?

— Teröristleri hastanede veya cezaevinde ziyaret eden, alnından öpüp arkadaşlar diyen, hatta bu leşlerin taziyelerine gidip “Atamızın izindeyiz” diyenlere hakaret davası açılması gerekmiyor mu?

5- M.Kemal alkolik, bir ayyaş mıydı?

— İçkiden başını kaldırmayıp, hatta bu milletin değerlerini tınlamayıp ramazan günlerinde dahi içen alkolik ayyaşların “Atamızın izindeyiz” demesi bir hakaret davasını hak etmiyor mu?

6- Atatürk savaşmaktan kaçan bir pısırık mıydı?

— Binlerce km öteden gelip milyonlarca masumu katleden ABD'ye ses etmeyip 911 km sınırımız olan bölgedeki teröristleri temizlerken “savaşmayın, şehit vermeyin” diye yırtınıp “Atamızın izindeyiz” diyenlere de mi hakaret davası açılmaz?

M.Kemal’e hakaret, sövmek gibi söylemle oluyor da sövmekten beter eylemle olmuyor mu yani?

Ve şimdi aynı güruha en yüksek tonda haykırıyorum:

Sahtekârlığı bırakın! 5816; M.Kemal’i değil, sizin gibi suç makinelerini, sapkınları ve vatan hainlerini koruma kanunu haline dönüşmüş.

Eğer M.Kemal hakkında sorduğum şu sorulara cevabınız “HAYIR” ise siz fiilen ona ihanet içinde değil misiniz?

M.Kemal’e hakaret davası açılacaksa önce size açılması gerekmiyor mu?

Yok "Atatürk de bizim gibiydi" diyorsanız bu konuları kapatalım artık.

100 yıldır bize M.Kemal bir kahramandı diye YALAN söylüyorsunuz demektir bu!

Atatürkçü maskesi takmak, suç işleme serbestliği getiren bir kimlik mi yoksa?

M.Kemal’in imajını kendi çizgisiyle ifade edenlerin Bu ülkeyi kurdu ve kurtardı” denilen bir kahramanı lekelemelerine daha ne kadar seyirci kalacaksınız?

Bakın, sıradan bir vatandaş M.Kemal’i seviyorsa, kahraman olduğuna inandığı içindir.

Bir CHP’li M.Kemal’i seviyorsa, hain olduğuna inandığı içindir.

Siz bunların hain olmayan birini sevdiklerini hiç gördünüz mü?

Önce, FETÖ’yü dindar sandıkları için uzak duran CHP’lilerin, sonradan ülkemizi “teröristlere yardım ediyor” algısını oluşturan TIR ihaneti ve 17-25 Aralık meşru hükümeti devirme kumpasları sebebiyle bu örgüte sahip çıktıkları görülmedi mi?

5816 neden mi kalkmalı? Çünkü bu kanun kaldığı sürece “Atatürkçüyüm” diyenler icra ettikleri ihanetler ile çizdikleri kahraman imajını çürütmeye devam ediyorlar.

Ya o imajla birlikte ona inananları da yıkacaksınız ya da o imajın tam zıddıyla hareket eden CHP'liler için bu kanunu kullanacak ve onlara davalar açacaksınız.

Kaldırın madem bu yasayı da açalım M.Kemal’in vasiyetini ve hatıratını. Bu yasanın asıl gayesi ve neticesi iptal olsun ve hiç konuşamadığımız yakın tarihi bir daha konuşalım o zaman...

Görelim siz mi M.Kemal’e hakaret ediyorsunuz, yoksa biz mi hakaret ediyoruz?

İşte 5816…

— Demokrasiye aykırı olduğu için kalkmalı.

— Yakın tarihi karanlık ve dokunulmaz yaptığı için kalkmalı.

— En çok da “Atatürkçüyüz” diyenler suçlarına kalkan yapıp, "ne yapıyorsunuz?" diyenlere de topuz olarak kullandığı için kalkmalı.

— Aynı zümreden olanların, leş taziyesine gidenlerin, tescilli vatan hainlerinin ve bilimum pisliklerin elini kolunu sallayarak “Biz Atanın askeriyiz” diyememesi için kalkmalı.

— M.Kemal’in arkasından teröre yardım ve yataklık, cinsi sapıklık, heykel üzerinden kara para aklama gibi binlerce suçun yanısıra İslam düşmanlığı yapanların sahtekârların ortaya çıkması için kalkmalı.

İtirazı olan?

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nihat Boylu 2018-03-15 08:38:50

Allah razı olsun Hikmet Hocaoğlu kardeşim ne güzel net ifade etmişsiniz.Bu vatan hainleri resmen Müslümanlara ve VATAN sevdalılara kalleşçe saldırabilmek , ve herzaman şeytanlıklarını gizlemek için Kalkan yaptıkları bu imkanı ellerinden alma vakti gelmiştir. Kaleminiz ve yüreğiniz düşmana ve hainlere keskin ve güçlü olsun. Allah'a emanet ol kardeşim...

Avatar
Sinan EŞKiN 2018-03-15 09:41:21

Itirazim yok. Altına imzamı atıyorum. Saygılarımla Hikmet Abi

Avatar
Eser 2018-03-15 10:00:12

Mükemmel tespitler ve muhteşem bir makale. Allah'ım (c.c.) sizlerden razı olsun amin.
İşin gerçeği, biz ne dersek diyelim, ne yaparsak yapalım kesinlikle 5186'yı kaldırmazlar. Bu maddeyi kaldıracak iradeyi, ortamı ve kamuoyunu bizim oluşturmamız gerekiyor.

Avatar
Hayrettin şahin 2018-03-15 13:58:33

Aynen katılıyorum hocam

Avatar
Hayrettin şahin 2018-03-15 14:01:36

Aynen katılıyorum hocam Allah razı olsun
Duygularımızı dile getirmişsiniz