TURGUT KARAÇİMEN
Erzincan Valiliği'nin açıklamasına göre; Erzincan'da gençlerin spora yönlendirilmesini, fiziksel ve ahlaki gelişimlerini desteklemeyi amaçlayan Değer Erzincan Projesi, meyvelerini spor sahalarında vermeye devam ediyor. Proje kapsamında yetişen ve desteklenen sporcularımız, ulusal arenalarda şehrimizin adını gururla duyuruyor. Müsabakalarda üstün bir performans gösteren sporcularımız, Kata ve Kumite branşlarında toplamda 28 madalya kazanarak büyük bir başarıya imza attılar. Elde ettikleri bu dereceler neticesinde sporcularımız, önümüzdeki süreçte düzenlenecek olan üst kademe müsabakalar için katılım hakkı kazanarak bizleri gururlandırdı.
ALTIN MADALYA KAZANANLAR:
Halime Zümra ALBAYRAK, Asel Erva AKBULUT, Hayrunnisa EREN, Elif Sude SELÇUK, Enes Talha ÖĞÜTÇÜ, Yusuf Ayaz GÜLSEVER, Poyraz Ali ÖZGÜL, Azra Beren GENÇ
GÜMÜŞ MADALYA KAZANANLAR:
Mesut YILMAZ, Seher Nur AKDEMİR, Yiğit Emre ERYILMAZ, Cihangir KARAKAYA, Çağan BAĞCI, Osman AYHAN, Muhammed Ekrem ŞAHİN, Arda Mehmet ÖZDAL, Zeynep Erva ÇANKAYA, Ali Yiğit ÇETİN, Arel DÜŞÜRMEK
BRONZ MADALYA KAZANANLAR:
Sudenaz AKSU, Hümanur Aylin KIZILIRMAK, Miraç Alp KORKMAZ, Yusuf Asaf PALA, Elif Buğlem DİNÇ, İkra Nur AYGÜL, Nisa YÜKSEL, Zeynep Miray BİNGÖL, Hamza Efe BAYINDIR
İLKOKULLAR FİZİKSEL ETKİNLİK OYUNLARI
Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Gençlik ve Spor İl Müdürü Fatih Çöpür ile birlikte Müstakil Atletizm Pisti Sahası'nda Okul Spor Faaliyetleri kapsamında düzenlenen İlkokullar Fiziksel Etkinlik Oyunları Final Müsabakaları'na katıldı.
SPOR KÜLTÜRÜNÜ YAYGINLAŞTIRMAK
Erzincan Valiliği'nin açıklamasına göre; İlkokul öğrencilerimizin fiziksel gelişimlerini desteklemek, takım ruhunu güçlendirmek ve spor kültürünü erken yaşta yaygınlaştırmak amacıyla gerçekleştirilen etkinlikte; minik sporcularımız Dairesel Bayrak Koşusu, Devir Diz, Dağıt Topla ve Çemberle İş Birliği oyunlarında kıyasıya mücadele ettiler.
BİRLİK, BERABERLİK EN BÜYÜK GÜÇ!
Heyecan dolu müsabakaları beğeniyle izleyen, öğrencilerimizle yakından ilgilenen ve onlarla bir süre hasbihâl eden Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu; yarışmalara katılan tüm öğrencilerimizi tebrik ederek sporun kazananı veya kaybedeni olmadığını, en büyük kazancın ise sergilenen bu birlik, beraberlik ve centilmenlik ruhu olduğunu vurguladı. Çocuklarımızın fiziksel ve zihinsel gelişimine katkı sunan bu tür organizasyonların artarak devam edeceğini belirten Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, organizasyonda emeği geçen öğretmen ve antrenörlerimize teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.
ANALİG'DE ÇİFTE ŞAMPİYONLUK
18-22 Haziran 2026 tarihleri arasında Ardahan ilinde gerçekleştirilen 2025-2026 Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) faaliyet programındaki Futbol Grup Müsabakalarında, Erzincan'ı temsil eden takımlar birincilik elde ederek büyük bir gurur yaşattılar. Erzincan Valiliği'nin açıklamasına göre; düzenlenen müsabakalarda Erzincan Kız Futbol Takımı, Futbol alanı Yıldızlar Grup müsabakaları kategorisinde Bölge 1'incisi, Erzincan Erkek Futbol Takımı, Futbol alanı Yıldızlar Grup müsabakaları kategorisinde Bölge Birincisi oldu. Elde ettikleri bu dereceler neticesinde takımlar, önümüzdeki süreçte düzenlenecek olan Türkiye yarı finalleri için katılım hakkı kazanan sporcular büyük gurur yaşattılar. Erzincan'ı başarıyla temsil ederek bu gururu yaşatan sporcularımız, antrenörlerimiz üstün başarılar elde ettiler.




