Lübnan'ın başkenti Beyrut'ta bir depoda yangın meydana geldi
Lübnan'ın başkenti Beyrut'ta bir depoda yangın meydana geldi
İçeriği Görüntüle

Merkez Park'ta gerçekleştirilen şölenin ilk gününde, Büyükşehir Belediyesi Bando Takımı konser verdi.

Orta Asya Türkleri arasında geleneksel bir spor olarak bilinen at üstünde güreşin yapıldığı şölene katılan vatandaşlar, etkinlik alanında vakit geçirdi.

Şölen, yarın merkez Sarıçam ilçesindeki Yörük Ormanı'nda düzenlenecek etkinliklerle sona erecek.

Kaynak: AA