Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, hayatını kaybeden Manisa Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay için bir Taziye mesajı yayınladı.

Erdoğan, mesajında şu ifadeleri kullandı:

"Manisa Şehzadeler Belediye Başkanı Sayın Gülşah Durbay’ın vefatından büyük üzüntü duydum.

Meclis’te yoğun mesai: 12. Yargı Paketi gündemde
Meclis’te yoğun mesai: 12. Yargı Paketi gündemde
İçeriği Görüntüle

Sayın Gülşah Durbay Hanımefendi’ye Allah’tan rahmet niyaz ediyor; ailesine, yakınlarına ve Manisa Şehzadeler halkına başsağlığı dileklerimi iletiyorum."

Kaynak: AA