Bakan Bayraktar: Türkiye nükleer yapmak zorunda
Bakan Bayraktar: Türkiye nükleer yapmak zorunda
İçeriği Görüntüle

Sümbül Efendi Mahallesi Koca Mustafa Paşa Caddesi'ndeki caminin girişinde bulunan temizlik malzemelerinin konulduğu kulübede henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.

İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.

Yangında kulübe kullanılamaz hale gelirken, bitişikte bulunan hamamın duvarında da hasar oluştu.

Kaynak: AA