Lübnan'ın başkenti Beyrut'ta bir depoda yangın meydana geldi
Lübnan'ın başkenti Beyrut'ta bir depoda yangın meydana geldi
İçeriği Görüntüle

Baydiğin beldesi mevkisinde uçamayan leyleği fark eden çevredekiler, durumu yetkililere bildirdi.

İhbar üzerine bölgeye gelen İl Jandarma Komutanlığı Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Timi, yaralı leyleği alarak tedavi ve bakımı için Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğüne teslim etti.

Leylek, tedavisinin ardından doğaya salınacak.

Kaynak: AA