Şişli'de 25 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvurdu.

NATO Parlamenter Zirvesi'ne 20 Meclis Başkanı katılacak
NATO Parlamenter Zirvesi'ne 20 Meclis Başkanı katılacak
İçeriği Görüntüle

İstanbul İl Sağlık Müdürü Abdullah Emre Güner, sosyal medya hesabından konuya ilişkin açıklama yaptı:

"İstanbul’un Şişli ilçesinde bir işletmede yemek yiyen bazı vatandaşlarımız, gıda zehirlenmesi şüphesiyle çevredeki hastanelere başvurmuştur.

Olayla ilgili olarak toplam 25 kişi sağlık kuruluşlarına müracaat etmiştir. Başvuruda bulunan vatandaşlarımızın genel sağlık durumları iyi olup, gerekli tıbbi değerlendirme ve tedavileri yapılmaktadır."

Muhabir: Zülal Ceylan