Türkiye Masa Tenisi Federasyonundan yapılan açıklamaya göre Slovenya'nın Lasko kentindeki organizasyonda tek erkek ve kadınlar kategorisinde müsabakalar gerçekleştirildi.

Tek erkekler klas 4-5 kategorisinde mücadele eden Abdullah Öztürk ile tek kadınlar klas 11'de mücadele eden Ebru Acer, altın madalya elde etti.

Millilerimizden 1. günde 19 madalya!
Millilerimizden 1. günde 19 madalya!
İçeriği Görüntüle

Tek kadınlar klas 10 kategorisinde Merve Cansu Demir ve klas 4-5 kategorisinde yarışan İrem Oluk da turnuvayı bronz madalyayla tamamladı.

Kaynak: AA